Skip to main content
1. november 2017

Test af: Eylure limited edition Enchanted vipper

Sponsoreret indlæg

Hvis ikke jeg har mascara på, ligner det, at jeg ikke har nogen øjenvipper, og med mascara kan de nemt komme til at ligne korte stride børster. Jeg kigger altid misundeligt efter de piger, der kan sende lange forførende blikke, mens de basker med deres fyldige bambivipper. Derfor glædede jeg mig til at prøve Eylures limited edition Enchanted falske vipper, som alle fået et eventyrtwist med navne som #WhoNeedsAPrince, #ShoesAreMyMuse og #MermaidsAreCool.Jeg valgte at prøve sidstnævnte, da de lover at være fyldige og fabelagtige og være den perfekte vippe til et tæt og fjeragtigt vippelook.

Eyelure har eksisteret siden 1947, og er et favoritmærke inden for falske vipper. Jeg håber derfor, at deres ekspertise kan komme mig til gode, for jeg er ikke en, der har brugt vipper ret mange gange i mit liv.

I pakken med vipper er der både vippelim, applikator og instruktion, som jeg følger meget nøje for at få gjort det rigtigt i første forsøg. Jeg tager vipperne ud af æsken med en pincet, hvorefter jeg måler længden i forhold til mit eget øje. Jeg bruger en neglesaks til at fjerne et lille stykke af hver vippe, således de får den helt rigtige længde. Indtil videre går det meget smertefrit, men jeg er heller ikke kommet til den svære del endnu – at få sat øjenvipper helt tæt på min egen vippekant. Hvis ikke det lykkedes, kommer det til at se direkte åndsvagt ud.Jeg putter lim på kanten af de falske vipper, venter lidt og med pincetten påfører jeg vipperne. Det kræver et par forsøg på begge øjne, og lidt ekstra tilrettelser med pincetten. Det går nemmere, end jeg forventede, og resultatet bliver flot.

Vipperne er buskede, hvilket forhindre, at de kommer til at ligne stankelben. Det føles lidt sjovt at blinke, når man har dem på. De er dog lidt voldsomme, og er ikke nogen jeg ville bruge til hverdag. De er meget egent til en fredag eller lørdag aften i byen.

Vipperne forhandles hos Matas i uge 45-50 til kr. 59,95,-

 


Nyeste artikler

Thilde Maria Haukohl Kristensens forbindelse til blomster blev skabt allerede, da hun blev født. Hendes bedstemor havde bundet en mor og barn-buket m…
Psykolog, komiker og rytter – det kunne være starten på en klassisk vits, men i denne forbindelse er det bare nogle af de titler, som Danielle Dahlhu…

Logo for APPETIZE Magasin
APPETIZE Magasin er et slow-medie, der indbyder til ro og fordybelse. Vi er det eneste af sin slags i Nordjylland, og vi tror på, at værdien af vores seks årlige udgivelser gør en forskel på oplevelsen af at høre til og være en del af den nordjyske DNA. Vi er stolte af vores region og sætter stor pris på at fortælle om alle de nordjyder, der gør en forskel. Både de private og virksomhederne.

Tilmeld nyhedsbrev