Når fotoet fortæller en historie
Annonce – At tage billeder gør vi alle for tiden. Mobiltelefonen bliver taget op af tasken mange gange, når vi passerer noget flot på vores vej rundt om i verden. At tage et godt billede, hvor skarphed, lys og det tekniske er 100% på plads er straks værre. Derfor bliver der stadig større og større efterspørgsel på ’rigtige’ fotografer. En af disse rigtige fotografer er Johny Kristensen fra Aalborg
Om du har brug for et billede af en jæger med bue og pil tidligt en sensommer morgen, har brug for nye profilbilleder af dine medarbejdere, eller skal have taget billeder af den event, I har arrangeret, ja – så er Johny den rette. Han har efterhånden mange års erfaring og er fænomenal til at spore sig ind på kundens ønsker og stil. Som Johny forklarer,
– Det vigtigste i mit fag som fotograf er, at finde ind til hvilken kunde, du sidder overfor. Hvilket udtryk og hvilken stil kunden ønsker. Det finder man kun ud af ved at være åben, opmærksom og detaljeorienteret.
De sidste fem år har Johny fået mange nye kunder i stald og han spænder vidt, for han elsker udfordringerne, som fotograferingen giver ham. Han har kunder så forskellige som FOKUS Folkeoplysning, Spejderne i Danmark, APPETIZE, Erasmus & Partnere A/S, 2M Ståldesign og mange, mange flere.
Foto på abonnement
Johny er én af de eneste fotografer, der tilbyder virksomheder mulighed for personlig fotograferingsservice på abonnement. Med en fleksibel abonnementsaftale kommer Johny på besøg, og tager erhvervsbilleder til eksempelvis virksomhedens hjemmeside, intranet, arkiv, nyhedsbreve eller sociale medier – alt sammen, når det passer virksomheden og på deres præmisser.
– Det er en enestående mulighed for at give dine kunder indblik i virksomhedens maskinrum og kommunikere, hvad der adskiller jer fra andre konkurrenter på markedet. Eller at forevige virksomhedens events og arrangementer i form af professionelle stemningsbilleder, fortæller Johny.
Flere nordjyske virksomheder benytter sig i dag af abonnementet, og det giver ro, når man ved, man har 10 klip og ikke skal høre på pris hver gang, man har brug for nye billeder, hvor virksomheden gerne ville vise sin professionelle stil. Med abonnements-ordningen og denne løsning, er det nemt og bekvemt at booke Johny til at tage billeder.
Konstant udvikling
Johny sørger for at udvikle sig hele tiden og blive bedre til sit fag. Derfor har han valgt at supplere sin kunnen med en uddannelse i ’De fire emotionelle kundetyper’.
– For mig, er vi mennesker nogle finurlige væsner. Nogle gange siger vi én ting og gør noget andet. Andre gange ved man ikke selv helt præcist, hvad det helt nøjagtigt er, man ønsker. Det er her uddannelsen hos Kundemagneterne er genial. Jeg har fået en større indlevningsevne, og har nu endnu mere succes ved at finde frem til den rette konstellation for kunden og virksomheden, uddyber Johny.
Se mere af Johnys arbejde på johnykristensen.dk